oB1 competions


oB1 competions

oB1 competions
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

oB1 competionsLog in

Competition's forum oB1


description4th Week - Speed. Archer vs [dore²cuo] Toad - Saturday 21:00 Referee = Amélie Empty4th Week - Speed. Archer vs [dore²cuo] Toad - Saturday 21:00 Referee = Amélie

more_horiz
Mettez vos dispositions ici pour la quatrième semaine !

Please set your availability here for the fourth week !

Last edited by Bo$$Playa on Mon 7 Mar - 19:17; edited 1 time in total

description4th Week - Speed. Archer vs [dore²cuo] Toad - Saturday 21:00 Referee = Amélie EmptyRe: 4th Week - Speed. Archer vs [dore²cuo] Toad - Saturday 21:00 Referee = Amélie

more_horiz
Bon, comme je te l'ai dit hier, j'ai pas des masses de temps cette semaine, donc si tu pouvais genre samedi soir, ça m'arrangerais, ou dimanche, dépendant quand sera le match MDC des D²C ! Je te tiens au jus Smile

description4th Week - Speed. Archer vs [dore²cuo] Toad - Saturday 21:00 Referee = Amélie EmptyRe: 4th Week - Speed. Archer vs [dore²cuo] Toad - Saturday 21:00 Referee = Amélie

more_horiz
ok pareille pour moi, samedi 21 h serait extra Wink

description4th Week - Speed. Archer vs [dore²cuo] Toad - Saturday 21:00 Referee = Amélie EmptyRe: 4th Week - Speed. Archer vs [dore²cuo] Toad - Saturday 21:00 Referee = Amélie

more_horiz
Compte tenu des premiers retours que j'ai sur le Doodle de mes mates, on va valider Samedi 21h, normalement ça devrait le faire.

description4th Week - Speed. Archer vs [dore²cuo] Toad - Saturday 21:00 Referee = Amélie EmptyRe: 4th Week - Speed. Archer vs [dore²cuo] Toad - Saturday 21:00 Referee = Amélie

more_horiz
GG guys, Toad wins 15:5 (5:3, 5:0, 5:2)
GL for last week

description4th Week - Speed. Archer vs [dore²cuo] Toad - Saturday 21:00 Referee = Amélie EmptyRe: 4th Week - Speed. Archer vs [dore²cuo] Toad - Saturday 21:00 Referee = Amélie

more_horiz
privacy_tip Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
power_settings_newLogin to reply