oB1 competions


oB1 competions

oB1 competions
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

oB1 competionsLog in

Competition's forum oB1


descriptionFirst Week - Speed.slash vs Speed. Archer - Jeudi 21h30 Referee = Guileboom EmptyFirst Week - Speed.slash vs Speed. Archer - Jeudi 21h30 Referee = Guileboom

more_horiz
Mettez vos dispositions ici pour la première semaine !

Please set your availability here for the first week !

Last edited by Bo$$Playa on Mon 15 Feb - 14:23; edited 1 time in total

descriptionFirst Week - Speed.slash vs Speed. Archer - Jeudi 21h30 Referee = Guileboom EmptyRe: First Week - Speed.slash vs Speed. Archer - Jeudi 21h30 Referee = Guileboom

more_horiz
yop yop mon frero de la vega

tu peux être dispos quand pour cette semaine
pour ma part sa serais plus pour jeudi vendredi ou dimanche (soir) une préférence pour jeudi soir

descriptionFirst Week - Speed.slash vs Speed. Archer - Jeudi 21h30 Referee = Guileboom EmptyRe: First Week - Speed.slash vs Speed. Archer - Jeudi 21h30 Referee = Guileboom

more_horiz
jeudi soir 21h30 pour bibi

tkt je vais te carry :p

descriptionFirst Week - Speed.slash vs Speed. Archer - Jeudi 21h30 Referee = Guileboom EmptyRe: First Week - Speed.slash vs Speed. Archer - Jeudi 21h30 Referee = Guileboom

more_horiz
fait attention a ne pas caler a la premiere monter Razz

sinon va pour 21h30 jeudi

descriptionFirst Week - Speed.slash vs Speed. Archer - Jeudi 21h30 Referee = Guileboom EmptyRe: First Week - Speed.slash vs Speed. Archer - Jeudi 21h30 Referee = Guileboom

more_horiz
Résultat : 15/6 Archer

5/2, 5/3, 5/1

descriptionFirst Week - Speed.slash vs Speed. Archer - Jeudi 21h30 Referee = Guileboom EmptyRe: First Week - Speed.slash vs Speed. Archer - Jeudi 21h30 Referee = Guileboom

more_horiz
privacy_tip Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
power_settings_newLogin to reply