oB1 competions


oB1 competions

oB1 competions
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

oB1 competionsLog in

Competition's forum oB1


descriptionThird Week -  Ғox| Jumper vs Zad Friday 21:00 CET Referee= MiniLug EmptyThird Week - Ғox| Jumper vs Zad Friday 21:00 CET Referee= MiniLug

more_horiz
Mettez vos dispositions ici pour la troisième semaine !

Please set your availability here for the third week !

Last edited by Minilug on Tue 1 Mar - 9:30; edited 1 time in total

descriptionThird Week -  Ғox| Jumper vs Zad Friday 21:00 CET Referee= MiniLug EmptyRe: Third Week - Ғox| Jumper vs Zad Friday 21:00 CET Referee= MiniLug

more_horiz
After 8pm every day or this week end should be fine for me

descriptionThird Week -  Ғox| Jumper vs Zad Friday 21:00 CET Referee= MiniLug EmptyRe: Third Week - Ғox| Jumper vs Zad Friday 21:00 CET Referee= MiniLug

more_horiz
I am available every day except tonight and tomorrow night , so if you offer me a date . What art do you think if we do this Friday at 21h

descriptionThird Week -  Ғox| Jumper vs Zad Friday 21:00 CET Referee= MiniLug EmptyRe: Third Week - Ғox| Jumper vs Zad Friday 21:00 CET Referee= MiniLug

more_horiz
perfect for me !

descriptionThird Week -  Ғox| Jumper vs Zad Friday 21:00 CET Referee= MiniLug EmptyRe: Third Week - Ғox| Jumper vs Zad Friday 21:00 CET Referee= MiniLug

more_horiz
15/5 pour Jumper gg les gars !

descriptionThird Week -  Ғox| Jumper vs Zad Friday 21:00 CET Referee= MiniLug EmptyRe: Third Week - Ғox| Jumper vs Zad Friday 21:00 CET Referee= MiniLug

more_horiz
privacy_tip Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
power_settings_newLogin to reply